Nyt site!

Kære læser af Taxatanker!
Jeg er rigtig glad for at kunne skrive, at denne blog ikke længere er aktiv.
Efter næsten 30.000 hits tænker jeg at det er på tide, at blive voksen og rykke over på http://www.taxatanker.dk.
Alle teksterne er flyttet med, og jeg håber at du vil gøre det samme.
Tankerne har nu også fået en facebookside:
http://www.facebook.com/taxatanker som jeg håber du vil ‘like’.
Og endelig er jeg stolt over at kunne fortælle, at bloggen udkommer som bog.
Naturligvis med teksterne herfra, men suppleret med ekstramateriale.
Tak fordi du har læst med, kommenteret og delt – det betyder meget for mig, at du gider give mig din mening.
Vi ses – tag bare en vogn 🙂

Peter

One comment

  1. Tillykke! Med site og ikke mindst med bog. Teksternes kvalitet gør dem oplagte til bogformat.
    Mange hilsner Kathrine

Skriv et svar

